Arzuu35 28 haftalik hamileyim 2 gundur ozel bolgemde ve kasiklarimda agri var sanki bebek ayaklariyla bastiriyor gbi normal mi acaba?
Busramerve Arzuu35 ben de 28 haftalığım, kasık sancısı bende de oluyor. Ama alt tarafa baskı yok kasığımın altlarına vuruyor sadece
Bertevc Arzuu35 bende 28e yeni girdim, bugün aynı sıkıntıları bende yaşadım, yarın kontrolüm var doktoruma sorucam ama normal diye düşünüyorum bu haftalardan sonra Doğuma ufaktan hazırlanmaya başlıyormuş Rahim
Arzuu35 Busramerve aklima kotu seyler geliyor benimde umarim normaldir bu agrilar belkide yer aciyorlar kendilerine bilemedim
Arzuu35 Bertevc bende c.tesi gidicem insallah bisey yoktur haber verirmisiniz gidince ne dicek doktorunuz
Bertevc Arzuu35 doktorumdan geldim, bebekte bi sıkıntı yok, rahim ağzım kapalı, daha sık tuvaleti ziyaret et dedi, idrar testi ve kültürü istedi ona göre bakacak muhtemelen
Arzuu35 Bertevc insallah temiz cikar onlarda. Bebekte cok sukur sıkıntı olmasin da. Sag salim kavusuurz insallah bebeklerimize 😊 bende yarin gidicem bakalim bize ne dicek
Arzuu35 Bertevc bana da kan tahlili idrar tahlili yapti enfeksiyon varmis ilac yazdi bakalim kullanicam insallah gecer