İyi akşamlar kızlar. Ben 21+3ikizlere hamileyim. Bu zamana kadar hiç kan ilacı, vitamn ilacı vs kullanmadm taa ki bikaç güne kadar. Şimdi başliyim dedim. Ama 2-3gündür sabahları iyiym ama decavit i kullanmaya başlayınca mide bulantısı, kalp çarpıntısı, halsizlik falan olduğunu farkettimm. Bazılarına iyi gelmiş, benim gibi yan etki gösteren varmı?