Valla bugün bende fenalaştım dışarıdaydım sabah şeker yüklemesi yaptım öğleden sonra kötü oldum baygınlık geçirdim başım dönüyordu acile gittim kan aldılar sonuçlar temiz deyip gönderdiler ne serum.ne bişey hiç bişey yapmadılar o kadar söylememe rağmen seruma gerek yok keyfi halde neden serum vuralım o bebeğe yazık günah ona zarar veriyor.dedi serum sinir oldum geldim eve