Benim de sabahları ayaklarımın üzerine basarken acıyor. Şişlik de hiç inmiyor gün içerisinde. Tuz kullanmıyorum bol sıvı tüketiyorum. Yorulsam bile dinleniyorum. Özellikle akşam yürüyüşlerinden sonra davul oluyor. Doktor olur öyle dedi 🤷♀️Masaj yaptırıyorum eşime o iyi geliyor çok şükür