Kızlar bugün bu nevresimi sipariş ettim LC Waikikinin nevresimlerini hiç düşünmeden alın derim çok kaliteli oluyor oğlumun ilk nevresimini aldım bugün 60 liraydı fiyatı
resimag.com/p1/f68c852f6c9.png
Ayrıca iki de takım aldım yazlık iki sıfır kollu tişört 12 lira iki de şort 25 liraydı
resimag.com/p1/56d0ed4e048.png
resimag.com/p1/3119a01fefc.png