İkinci kez sezaryen olacaklar özelde mi devlettemi olmayı düşünüyorsunuz, devlette olan varsa merak ediyorum nasıl geçti, birde devlette sezaryen içinde önceden bi dr bulup sürekli ona mı muayne olmak gerek yani şimdi 28 haftamda geçmi kalmış oldum , teşekkürler 😊 kafamda deli sorular 😂😂😂😊