Ndd Merhaba ben londradayım buraya yenı tasınmaya geldık ve turıstlık vızeyle geldım. Aile birleşim vizesine basvuracagız. Ben 14 haftalık hamıleyım. Ve suan cp ye de kayıt olamıyorum. Napıcagımı bilmiyorum acıkcası 😔