Ben ben ben... ayaklarımın altı ve avuç içlerim alev alev yanıyor. Bu aylarda kalp daha hızlı atar ve daha çok kan pompalarmış, sanırım o yüzden yaşıyoruz bu durumu. Havalarda çok sıcak tabii... özellikle gece yatakta soğuk yer aranıyorum uyanıp. 3,5 ay kaç haftalık oluyor? Ben 13+2 yim