Busra_24 adete 7 gün var canım sadece ovulasyon denedim günlerimi içimde bir his oldu bel ağrım sürekli uyku hali vardı kasık ağrım dedim bir tane ovulasyon testi kaldı onu yapayım ne çıkar diye yaptım çift koyu alt kata indim test aldım normal ve çift çizgi çıktı ondada