alchn ben 22 haftalık gebeyim ve bugün beni sağlıkocagindan aradılar tetenoz aşım varmış. gittim ama bazı arkadaş larda dediki 12 haftadan sonra olunması gerekiyomus ben gecmi kaldım yani bide olmasam sakıncası var mı ki
Nur0653 alchn hayır 20 hafta 24 hafta arasında vuruyor bana ilk doz 20 de vuruldu 1 ay sonra 2.doz için vurulacak
Demirleblebi alchn bende o haftalarda olmuştum. 1 ay sonrada ikinci dozu yaptılar. 6 ay sonrada 3. Doz için çağırdılar.
Deletedmom2224 alchn 20 ve 24 te olunması gereken bir ası. Ama sağlık ocağına göre değişiyor ve en erken 18. Haftada yapılır 12 çok erken
DnzNhr Bende ilk doz 21.haftada 2.doz 27 haftada vurulucam cnm geç değil yani kesinlikle vurdur Doğum anında mikroptan koruyacak seni 😊
kevserk alchn Doğum esnasında karşılaşılabilecek enfeksiyonlardan anneyi ve bebeği korumak için yapılıyormuş. Yaptırın bence tedbiri elden bırakmamakta fayda var.
LINDAMAY alchn iyi hastanelerde doğum yapacak kişilere yapılmıyor. Devlet şart koymuş ama yine de bana da yakınımda doğum yapan kimseye de yapmadılar