Asli1716 maddi durumun iyi değilse yaptırma bence canım benim iyi olmasına rağmen sadece bebeğimi renkli görmek için istiyordum aslında nedense bebeğimde sağlıkla alakalı bişey hiç hissetmedim allahtan gelen ne olursa o benim kabulüm deyip zaten tarama testlerinide yaptırmadım ben açıkçası bunun üzerine eşimin radyolog arkadaşı aslında doktorlarda bunu görebiliyorlar isteseler tek tuşla detaylı renkli görebiliyorlar dedi ve o sırada benim hastanemi değiştirme dönemime denk geldi doktorumada sordum evet doğru dedi güzelce baktı bebeğime inceledi ultrason görüntüsünüde renkli verdi görünürde bebeğimin sağlığındada bişey yok çok şükür ama sana kalmış