Kanayran Bugün kontrole gittik çatı muaynesi olduk, 0 açıklık çatım çok müsaitmiş normal doğum için, oğlum kanala girmemiş, o kadar yürümeye hiç oturmamaya rağmen doğmaya niyeti yok😏😣 sizde durumlar nasıl