Kanayran Bugün kontrole gittik çatı muaynesi olduk, 0 açıklık çatım çok müsaitmiş normal doğum için, oğlum kanala girmemiş, o kadar yürümeye hiç oturmamaya rağmen doğmaya niyeti yok😏😣 sizde durumlar nasıl
seyma281015 Kanayran bende 39um. Bugün kontrolüm vardı nst de 100e vuran sancılarım çıktı. Alttan muayene de oldum açılma Yok Allah’a şükür. Makat geliş benimki, Pazar sezaryen randevum var 😐
Mfzd Kanayran bize doktor 37. Haftada gel dedi çatı muaynesi icin ama gitmedim normal doğum demişti simdi 39 olduk pazartesi günü gitmeyi düşünüyoruz 🌸
Kanayran seyma281015 Hayırlısı olur İnşallah hakkında canım☺️ Ben normal doğum istediğim için daha beklicez bakalım beyfendinin pek gelmeye niyeti yok
Kanayran Mfzd Git tabii canım hiç korkulucak gibi bişey değilmiş çatı muaynesi derin derin nefes alıp kendini sıkmadığın zaman canın gram acımıyor☺️
Mfzd Kanayran çatı muayenesinden sonra nişanı gelenler varmis doğumu tetikliyormus biraz ondan çekindim
Kanayran Mfzd Herkeste bir değildir bence canım, çoğu kişinin muayneden sonra kanaması oluyormuş bende olmadı mesela o birazda bence kişiye bağlı kasmazsa kendisini bence olmaz
Esrasrgn Mfzd ever canım erkenden yaptırma benim 37 de bakıldı kan geldi ve açılmam oldu ama çok şükür şuan 39+5 teyiz hala gelen giden yok ama tetikliyo doğumu.
Mfzd Esrasrgn neredeyse ayni gibiyiz aşağıya doğru baski yapiyor mu bebeğiniz yada lavoba icin kalktiginzda gece hafif sızı oluyor mu yürürken pazartesi günü kontrole gitmeyi düşünüyoruz
Esrasrgn Mfzd karnım hala çok yukarda aşağıya bi baskı hissetmiyorum henüz sadece arada batma şeklinde hissediyorum. Ama tuvaletten sonra dediğiniz gibi sancı oluyo ama tabi sürekliliği devam etmiyo😁