Kanayran Bugün kontrole gittik çatı muaynesi olduk, 0 açıklık çatım çok müsaitmiş normal doğum için, oğlum kanala girmemiş, o kadar yürümeye hiç oturmamaya rağmen doğmaya niyeti yok😏😣 sizde durumlar nasıl
eymen08arass Kanayran aynı sancı var açıklık yok agustos anneleri olamiycaz bu gidişle eylül anneleri bizi geçer 😂
ZeynepMeva Kanayran 40+2 sancılar yeni yeni başladı ben hissetmiyorum ama nts de çıktı 🙄 en son tarihi salı günü dedi doktor dört gözle bekliyoruz kızımızi🤱🏻
polyanne Kanayran 39+4 olduk bugün gittik kontrole kanala girmiş her şey müsait ama sancı yok açılmaya da bakmadı dr günü dolduktan sonra her gün muayene olucaz bakalım insallah gelir bi an önce
Oglusannesii Kanayran 39+1 iz bizde doktorum 10 undan beri izinli 19 unda kontrolümüz var aksine beklesin istiyorum 🤭