Busramerve Eliiiiiiffffffffff2626 9. Ayda bile %100 belli olmuyor canım doğunca ne olduğunu şaşıranlar var😂
CansuDRY Eliiiiiiffffffffff2626 Olur canım, kızımda doktorum 11.haftada kıza benziyor dedi. 12.haftada yüzde yüz kız dedi. Doktorun tecrübesi önemli.
CinarBaykal Eliiiiiiffffffffff2626 benim 12.hafta 2li testte %95 olarak söylediler daha detaylı bakıldığı için görülüyor 2li teste ama tabiki değişebilir bir durum her gebelik farklı
Tugbaztrk Eliiiiiiffffffffff2626 11. Haftada yuzde 70 kız dedi bize. 12 haftadayız sonuc için gittim hala kız merak etme dedi😂 ikili taramada gordu bu arada, yılda 5 kez yanılırım dedi😂
Eliiiiiiffffffffff2626 Aynen benim gitmiş olduğum doktorunda çok hastası var ve adam işinde uzman umarım doğru demiştir gerçi sağlıklı olsun da 😊 Allahın izini ile
Busramerve Eliiiiiiffffffffff2626 yok öyle olduğundan değil ama forumda hep yazıyorlar erkek sanıyoduk kız doğdu veya tam tersi diye..
Tugbaztrk Eliiiiiiffffffffff2626 ay yok hala kız😂 bende değişti sandım doktorun tepkisinden ama değişmemiş😂
Mlssa Eliiiiiiffffffffff2626 13.haftamda 100%100 belli oldu☺️ Cihaz iyiyse ve bebiş gösterirse görebilirsiniz ama doktorun net onaylaması lazım benimki net kız demişti
Aynurnaz Ben de 2 li testte dr kıza benziyor dedi 15.haftada kesinleşti kız olduğu başka dr bakti ona da kızımız olucak inşallah
Smraozn12 Bnimde 11.hftada erkek tahmin etti dün 12+4de dger doktoruma gttim daha cıkıntı oluşmamış gibi belli degıl dedi küçük dedi 🤦♀️ 2li test verdim haftaya cuma alcm ozaman belli olur dedi ama erkek gbi bencede 🤫