Merhaba;
mol gebelik geçiren anne adayları,ne kadar sürede iyileştiniz?Tekrar ne zaman hamile kaldınız ve bir sorun oldu mu?Bir de bebeklerinizi kaçıncı hafta aldırmak durumunda kaldınız?
Ben pzt günü kürtaj olacağım ve 17 haftalığım bundan sonrasında beni neler bekliyor çok üzülüyor ve merak ediyorum.