Ben kullandım aşırı derecede akıntım vardı 1 hafta kadar kulllanılıyo zaten sabah akşam baya derine ittirerek. Benim akıntım ilaç tamamen bittikten 2 gun sonra çok azaldı ama fitili kullanırken heralde içeriyi söktürdüğü için bildiğiniz şıpır şıpır damlıyo doktorunuz verdıyse korkmayın gebelikte kullanılan en zararsız fitil olduğu yazıodu internette araştırdıgımda