33 +1 im ben de ve tarıh henuz bellı degıl. 40.hafta 2 Ekim ama sezaryen olma ihtimali yuksek oldugu için erken olabılır. 35.haftada tekrar konuşacağız bu durumu. Eger konusursak 19.09.19 istıyorum tabı nasıp🤗
Şikayetlere gelince : ayaklarım çok şiş ödemeden, cok yurumek istıyorum ama kasıklarım agrıyo çok ayakta durunca. Ellerim de sabah kalktığımda şiş ve uyuşuk hatta zor kapanıyor ama gun içinde gecıyor. Ayrıca kilolu hamile kaldım ancak 8 kılo aldım bu zamana kadar. İştahım açıldı doguma kadar 3 4 kılo daha alırım gıbıme geliyor. İki gundur de dudagımda uçuk var inanılmaz şiş ve ağrılı. Bir de alışveriş olarak çok fazla eksiğim var ben de durumlar böyle. Çok sukur 🙏🤗