Lavinia5 canım merhaba yorumunu görüp yazmak istedim Rabbim tez zamanda bebeğine şifar versin kucağına almayı nasip etsin..ben de 23. Haftamdayım daha doğrusu gelişme geriliğiyle bu haftamdayım karın çevresinde gerilik var dedi doktor 520 gr bebeğim.. maşallah sen iyi bir haftaya gelmişsin..beni de takip ediyor doktor acaba alırmı bebeğim kilo ben de gelebilirmiyim o haftalara çok fazla endişeliyim :(