Adetinin geçmesinde onuncu günüm kan testi negatif 😔 bide üstüne muayene olim dedim alttan baktı yumurtaliklarim temiz kist yok rahim duvarı kalınlaşmış dedi ya çok yeni bi gebelik var yada adet göreceksin dedi haftaya bi daha gel dedi daha belli olmadan ilaca başlamayalım dedi böyle bi durum yaşayan var mı arkadaşlar