Kızlar 2 gündür yemek borum ve midemde bi ağrı var böyle bişey yemişim de boğazımda kalmış gibi çok pinpirikliyim herşey için doktora koşuyorum böyle bi durumu yaşayan var mı yoksa normal değil mi sizce 17+5 haftalığız bu arada yanma gibi de değil gibi de yardımcı olur musunuz