Tugcem92 Hanımlar 5+1 deyim hayırlısıyla. Şu ana kadar hiç bulantı olmadı. Şimdi başlamadıysa bundan sonra da olmaz diyorlar. Sizlerin ne zaman başladı bulantılarınız? Bankacıyım işim sebebiyle çok korkuyorum sıkıntı yaşamaktan
Tlysfk Tugcem92 benim 6+3 günlükken felan başladı. O yüzden bekleyin bence 12.hafta ara ara oldu 13.deyim gitti ama çok aç kalınca gene bulantı oluyor hala
ozgeya Tugcem92 Henüz çok erken yorum yapmak için.Benim 7.haftamda başlamıştı.5 haftalıkken hamileliğin h’si yoktu belirti olarak.
sevval55 Tugcem92 12. Haftaya kadar yolu var daha erken haftanız ama ben 17 haftalıgım hic hulantım kusmam olmadı sizdede olmaz belki☺️
Sevvaldal Tugcem92 alakası yok 6, 7 den sonra başlıyor. Hatta benim en şiddetli olduğu zaman 11-12 haftalardı.
Dygslck Maalesef bende de oldu bulantı .. çok fena hemde suan 17 deyim ama ilaç kullanmadığım zaman hala bulantım var. İlaç kullanabilirsiniz .. ilaç kullandığımdan beri çok rahatım kesinlikle tavsiye ederim ☺️
Sumeyye_g Tugcem92 bende 6 haftada bi iki yaşadım kadar inşallah yaşamazsın yaşamayız bu şekilde çok insan duydum olmadan sorunsuz geçiren inşallah sağlıkla kavuşuruz meleklerimize
ipekveannesi Tugcem92 kötü haber benimki 7 haftalıkken başladı 17+2 oldum hala devam ediyor inşallah senin bulantın olmaz 🙄