Akduygu Kızlar merhaba ovulasyon testi alıcam hangi marka alayım? Siz ne kullandınız? Link atar mısınız? Teşekkürler 😊
Senagg Ben innovita marka kullandım ve çok memnun kaldım. Aşırı net çıktı ve hiç bozuk test çıkmadı içinden. Öneririm