Bugun bebegimin kalp atışını duyduk, özel hastanedeki doktorum bazı testler verdi. Eşimle kan uyuşmazlığım var içerisinde bu testlerde var. Özelde maliyetli olacagi için devlette yaptiracağim fakat duyduguma gore devletteki doktorlar sert tepki veriyormus. Kontrollerinizi özelde yaptirip testleri burada yaptiriyorsunuz gibi. Ne önerirsiniz nasil bir yol izlemeliyim?