Tugce1803 Deletedmom0312 inşallah canım 19 Eylül doğum günüm inşallah en büyük hediyem olur bu ay soğan kürü yapıcam ve folik asit alıcam🙏
_MissLaviNia_ Deletedmom0312 Bende bende amin insallah ocakta kurtaj oldm marta kimyasal gebelik mayistan beri annemlerdeyim ona bakiyordum esimle uzak kaldik deneyemedik tekrr simdi yanima geldi beraber evimize doncez simdi adetimi oldum elinde innovita ovulasyon testi var biter btmez baslayacagim yapmya adetim duzenlidir 28gnde bir eski duzenimede döndum vucut dinlendi yeternce ins olur 😊
Askkokuluyavrum Deletedmom0312 ben eylul de dogurucamm insaAllah sizler de güzel haberler alırsınız çok cok çok dua edicemm hamile kalmak isteyen herkes icin Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bu arada bol bol dua et cnm
Deletedmom0312 Kızlar Ağustos hüsranla sonuçlandı benim için umarım yeni ay mutluluk getirir hepimize. Eylül ayında hamilelik bekleyen kızlar burada toplaşalım🍀🍀🍀
N_e_s_e Tugce1803 inan oluyor gerçekten hiç kafana takma ben esımın doğum gününde hamile kalmayı çok istemiştim sürpriz yaparım diye ocakta hamile kaldıgımı öğrendim 😍 inşallah sende hamile kalırsın
anonymous Tugce1803 tuğçe merhaba benimde doğum günüm 19 eylül ve bende aynı sekilde soğan kürü ve folik asit alıyorum adımda tugba 😄 kızım olursada bi ismini tuğçe koymayı düşünüyodum şuan böyle denk gelince şaşırdım cevaplamak isterim umarım ikimizinde Allah dualarını kabul ederde bebişlerimiz olur😘
Mrvbgc1 Tugce1803 canım bende soğan kürü yaptım ama diyette yapıyorum çok tansiyonumu düşürdü 3 gün içebildim bıraktım böyle yaşayan oldu mu ? Merak ediyorum bende bebeğimi ve babamı kaybedeli 2 sene olucak inşallah Rabbim bu ay isteyen herkeside bizide sevindirsin 🙏😊
Gozde01 Deletedmom0312 işallah şans getirir kızlar bol bol dua etcem isteyen herkese nasip etsin allahım işallah 🙏🙏 size bi önerim var hayıt tohumu deneyin ben işe yaradığını düşünüyorum bide immunuance die bir vitamin hem siz hem eşiniz içiyor doktorum önerdi bana kullandım 3 ay sonra hamile kaldım inanıyorum o yuzden umarım size de faydası olur
Deletedmom00313 Bizim kızlar buraya toplaşmış bakıyorumda 😌 ayın otuzundan sonra benimde buraya dahil olup olmayacağım belli olucak hiç umudum yok gerçi😒
DiplomaliEvHanimi Aynen bende bu ayin cikmasini bekliyecem sonra bende burdayim 🌸İNSALLAH GELMEM🌸. 🙈🙄
Defnenaz Adetken yumurtlama oluyor mu? Ben de öyle bir şey duydum. Belki o yüzden gebe kalamıyor bazı kadınlar, adet bitmesini bekledikleri için.
Tugce1803 Defnenaz evet oluyo onun öyle olduğunu da ovulasyon testiyle takip ediliyor ya da doktor kontrolunde