Lamelif Sanırım 37 den sonra bir duraksama geliyor bana da öyle oldu :) Bugün 38 e girdim ben de son iki haftadır kilo falan almıyordum birkaç gün önce 1 kilo verdiğimi fark ettim hatta :) Son günlerde hiç olmayan el ayak ödemim olmaya başlamasına rağmen. Minik canavarlar son sömürmelerini yapıyorlar işte güçleniyorlar o yüzden biz artık almıyoruz galiba 😁