Ben bu konuda şikayetcı oldum.. Dönüş yaptılsr bilmem kaç sayılı kaçıncı madde sonucu doktor sölemek zorund degılmıs.. Bazen kızıodm ama meğersem gercektende sölemek zorunda degıllermıs .. İlla özele gidin para saçın dıyorlar işte. Devlet doktorları boşuna bu kadar agresıf bu kadar baştan savma degılmıs devlet kanunlarıyla yaptıklarını savunacak maddeler yzms cızmıs ...