Asu20 Mturan benım 32.haftada 2060grdı. Şu an 33+1 ne kadar oldu bılmıyrm. Sanırım sizinkı biraz tontık. Saglıkla gelsinler insallah 🙏🤗
Mturan Kendi doktorum izindeydi bu baska Doktor cok ters biriydi sezaryan cıkıp gitti sdce kilosunu duydum
Mervednr Mturan 33+4 te 2624 gramdı doktorum önden gidiyor biraz iri bebek olacak dedi. Bence gayet normal şeker yüklemesinde de bişey çıkmadıysa eğer sorun yoktur
Susam05 Mturan en son 31+5 de gittiğim de 1980 gramdı. Doktor biraz tontik bile dedi😂senin bebişinde tomtik olcak o zaman 🤗