kızlar bu hastaneye giden var mı acaba ben şunu sormak istiyorum 33 haftalık oldum ayda 1 çağırıyor doktorum beni bende 1 ay para veriyorsam 1 ay vermiyorum doktorda bişey demiyor ücret konusunda yanlış mı yapıyorum anlamadım özellerdeki süre 10 gün ya normalde o yüzden aklıma takıldı sormak istedim doktora da heyecandan sormayı unutuyorum