Ebru_cumhur Merhaba hanımlar sizlerden iyi şeyler duymaya ihtiyacım var... 36+2 deyiz oğlum galiba biraz inatçı sürekli ters duruyor ve dönmesini çok işitiyorum sezeryan olmak istemiyorum sizce son ana kadar dönen ve döndüğünü duydunuz bebeşler var mi acaba ?
Ezgib Ebru_cumhur canim benim bi arkadasiminda donmemisti secde pozisyinunda durdu zaman zaman bebek döndü bi bak istersen netten nasıl oluyor
Askkokuluyavrum Ebru_cumhur 38. Hafta da donen duymuştum ben burda benim ki 28 den beri ters duruyor ama ne yazık ki sezeryan olacak 😔😔😔
Melek2102 Ebru_cumhur benimde 35. haftaya kadar bas asagidi sonra döndü bir hafta sonraya yine randevu verdi Doktor Eger dönmezse masajla döndürcekti cok sükür yine dönmüstü Ama Tam degil yan yatiyordu simdi nasil yatiyo bilmiyorum insallah dönmüstür diye umut ediyorum 🥺
seyma281015 Ebru_cumhur Ben yarın 39 haftayım. Oğlum 32. Haftada kafa yukarı bi döndü bidaha da hiç aşağı inmedi o kafa. Benden ümidi kesti doktor. Pazar günü sezaryen olacağım. Aslında bu dönme işi tamamen bebekle alakalı bi durum. Doktorum kafası büyük ve iri bi bebek olduğu için dönmesi nerdeyse imkansız demişti. Daha ufak bebeklerin son haftaya kadar şansı var.
Dorukunannesi95 Benim de bi korkum bu. 28.haftam ama yine de korkuyorum. Postun ustte kalsin tecrubeliler yazar belki canim
Ebru_cumhur seyma281015 bende gittim doktorum yoktu bugün başka yönlendirdiği doktora gittim oda kafası büyük bir Bebek dönmez dedi bende şaşırdım kendi doktorum öyle birşey demedi daha ama inşallah döner hepimizin ki 🙏🏻