Merhaba kızlar 18+5 olduk, bebeğimin hareketlerini 17.haftada hissetmeye başlamıştım, karnımın aşağısında yeri ve hala hissediyorum hareketlerini. Ama şu aralar bi de kasılma yapıyor, bi yere toplanıp çıkıntı şeklinde belli ediyor kendini, elimde anlıyorum sertlik olan kısımda olduğunu. Yeri şuan geniş olmasına rağmen böyle yapması tuhaf geliyor bana, geçen hafta gitmiştim kontrole. Daha var kontrolüme. Böyle bişey yaşayan var mı? İkinci gebeliğim ama ilkinin bu zamanlarını çok da net hatırlamıyorum