Anastasia Merhaba arkadaşlar, ikiz gebelik yaşayıp kan transfüzyonu başlamış olan arkadaşlar varmı aramızda. Şuan ne durumdalar?
Hulyalp Anastasia kuvozdelermis canim solunum cihazina baglilarmis simdilik serumla besleniyolarmis falan. Ilk 3 sonra 7.gun cok onemli demis doktor
Anastasia Şuan 20+4 üm. Doktorum şüphelendi sadece yarın detaylıya gireceğim perinatolog daha net görecektir. İnşallah başlamaz diye umud ediyorum. Size ne söylediler nasıl yol izleyecekler şuan?
Mehtapemrah12 Bizde de kan uyuşmazlığı var kanlarım yüksek cıktı perinatolojiye gittim bugün henüz bebek etkilenmemiş 2 hafta sonra gel etkilemişse bebege kan vericez dediler nasıl bir işlem