morpella 10 haftalık hamile anne adaylarının toplanma platformu hepinizi bekliyorum kitap önerisi hamilelik merak ettikleriniz herşeyi bu platformda konuşalım 🤰😒👶
NP91 morpella 11 haftalık hamıleyım 20 sinde doktora gitcem korkum var ya bişey olursa nasıl iyi mi diye napcaz bilmiyom😌
Kr_pinar morpella ben de 10 haftalığım pazartesi randevum var benim de bakalım şurada takip edeyim yazılanları ☺️
Deletedmom2224 morpella 9+3 üz 👼🏻 valla yatmaktan başka yaptığım bisey yok riskli olduğum için o yüzden su 12. Haftayı bi gecsek diye dört gözle bekliyorum 😑 Rabbim hepimize bebeklerimize sağ salim kavusmamizi nasip etsin 🤲🏻💕
Nnurmehmet morpella Bende 10 haftalık hamileyim eylülün ilk haftası kontrolüm var 😍 Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah arkadaşlar 🤲🤰
shrbrk 9+2 yim. yasayip yaşamadığını bilmedigim icin hicbisey dusunemiyorum suan. bedenim alismadi daha sanirim hamilelige😔
Sirin96 NP91 ayynı benn en son 7+6 da gittim ayın 20 sinde randevum çok merak ediyorum iyimi diye 10+4 şuan benim
Haticemre21 NP91 bende 11 haftalıgim bende hep sizin gibi düşünüyorum valla her hafta kontrole cagrsalar yok demem 🤗
Merveck Bende 10 haftalık hamileyim bendede riskli hamilelik var 2 aydır yatıyorum ve miyon varmış bende inşallah olur sağlıkla
Ozguu Bende 11 haftalık oldum 1 hafta sonra brnimde konturolum var en son 7+6 da gittik bendr çok merak ediyorum 🤔
Secda Bende 10+1. 2 hafta sonra kontrole gideceğim bende çok midem bulanıyor başım dönüyor daha ne kadar sürer acaba
morpella bu süreç içinde okuyabileceğim kitap öneriniz varmı acaba evdeyim çok sıkılıyorum yapacak bişeyimde yok en azından bi kitap okuyum diyorum
GulinMert shrbrk sen içini ferah tut. Sonuçta doğan insanlar ölüyor. Hep kötüsünü düşünürsek yaşamak çok zor Hamileliğin tadını çıkar 😊😊😊
Slmmrb shrbrk ne zaman gittin en son doktora? Ben de korktuğum için bu aralar haftada bir gidiyorum :P 8+6 olduk bgn gördüm bebişimi
Gigy shrbrk tadını cikar canim dikkat et yine de ,ben de cumartesi ilk kez dinleyeceğim inşallah 🙏🙏🙏🙏
shrbrk GulinMert cikarmaya çalışıyorum elbet beklemedigimiz zamanda geldi. esim varikosel bize umut vermediler. cok saskiniz hala korkum o yuzden.
shrbrk Slmmrb 7+3 muydu hatirlamiyorum ozaman gitmiştim. karnimdan kalp atisi duyduk 😊 suan 9+3 olduk artik. bana 1ay sonra derdi de ben sehir degistirecegim icin bu hafta gitmeyi yada gitmemeyi düşünüyorum.