Yakınım orada Doğum yaptı hiç memnun kalmadı erkenden yatış yaptırdılar haftalarca orda kaldı hiç bişeyi yokken en son sancı verdiler doğumuna daha 1 ay vardı erkenden sezeryanla Doğum yaptırdırdılar. Oradan çıkmak istediğinde evraklarını vermediler vs odalarda 2 li 3 lü kalıyorlar hiç beğenmemiştik.