Bugun 38+0 olduk kızımla dün akşam aniden sırtımın sol kaburga kısmına çok fena bi agrı girdi ağladım duramadım karnımın alt taraflarında da sancılar var agrı var ikisini ayırt edebiliyorum.. bebeğim de normal hareketlerine devam ediyor akıntılarım normal ama sıklaştı ilk gebeliğim durum ne sizce kızlar yurt dışında açıklık var mı yada sancı var mı diye bakılmıyor o yüzden sizlere soruyorum yardımcı olur musunuz durum nedir sizce ?