Busralnan Merhaba 5+2 günlük hamileyim fakat hala kese görünmedi hamilelikle ilgili belirtimde pek yok normalmidir sizce ?
Hll Busralnan canım ben kesemi 6 bucuk haftalkken gördüm. Kalp atsınıda 7,5 haftalkken duydum bazen gec döllenmeden dolayı bu tarz seyler oluyor. Ya da diger ihtimali degerlendiriyorlar dış gebelik vs gibi.
Esma_korpinar Busralnan canım bende 5+2de kesem gozukmedi 20 de randevum var bakalım gorucekmiyiz çok heyecanliyim aynı zmn da gergin
Nurcan126 Busralnan Busralnan dr sorudun mu dış gebelik falan mı die ? Geç döllenme falan belki bazen alttan bakınca görünüyor stres yapma canım
Mrvaklynr Busralnan canım senin iki günde bir beta hcg vermen gerekiyor değerin 48 saatte iki katı artması gerekiyor öyle değil ise dış gebelik ihtimali yüksek ben geçirdiğim için biliyorum
Esma_korpinar Busralnan 6+1 ben 7 .hafta gidicem ama bide beni. Dr embesilin biriydi sordum dış gebelik var Mi diye ben bilmem dış iç diyo salak moralimi bozdu
Tugce2 Busralnan cnm bende gitmiştim bendede görülmedi erken dedi doktor geç oluşmuş benimki ondan seninkide öyle daha yenu