30+3 günlük olduk bugün sol tarafıma toplanıyor kızım ve ondan ötürü mü bilmem alt karnıma ve sol belime ağrı giriyor sagımda yok sadece sol karnımın altı ve belim, ölüyorum bitiyorum değil belki ama hafifte değil ağrısı. İlk gebeliğim normal mi onuda bilmiyorum acile görünsem mi sizce?