Hamam otu özel bölgede çok fazla tahriş yapıyor, 3 gün idrara ağlayarak çıkmıştım. Tüy dökücü kremi ilk 3 ay kullanmadım jiletle yapmaya çalıştım ama başa çıkamadım. Doktoruma sordum ve şu an tüy dökücü kullanıyorum ayda 1 defa. Ağda yapamıyorum acısına dayanamıyorum. Yaptırdığım dönemlerde de herhangi bir azalma yaşamadım, tüy dökücü de de herhangi bir artma yaşamadım. Ben tüy tipim sabit yaptığım işleme göre değişmiyor 😂 ama en rahatı tüy dökücü oldu benim için. Ayda 1 kere yeterli oluyor. Doktorunuza yine sorun, ben çok rahatım tüy dökücü ile. 10 dakikada tertemiz.