duygu34 ailem sürekli telkin ediyor sende bişey yok, iyisin hiç belli olmuyo vs diye ama patavatsız yok değil tabii. Annemlerin oradan komşumuz gördü kilo almışsın diyor arkamdan. Ablam da uyardı kızıyor deme öyle diye. Hayır benim karnımda bi can var, boyum da uzun şükür. Kendisi Bomboşken benim yanımda duba gibi. Aynaya bakmıyor da 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️