Sude_yuksel08 Gebeliğimin 40 ıncı haftasına girdim ve hala sancım falan yok kızıma ne zaman kavuşucam 🤷🏼♀️🤰🏼🤰🏼
AdaDerya Sude_yuksel08 kızlar genelde erken gelir derler ama sizin ki biraz inatci sanirim😊 kuzenim de 40 haftasini doldurup hala sancisi olmadigi icin suni sanciyla dogum yapmisti doktorunuzla gorusun dogum hakkinda bence😊
Sude_yuksel08 AdaDerya evet kız erken gelir diyorlardı benimkisi geçikti sanırım 😂 heyecanlanıyorum ya bugun ya yarın diye ama hiçbir agrı yok doktorumda bu hafta izinli pazartesi gidicem bakalım
Snglmhmt Bende yarın 40 a giriyorum ama gelmiyor benimki erkek sancılarımda var haftalardır ama gelen giden yok
Sude_yuksel08 Snglmhmt inşallah sağlıklı bir şekilde kucagına alırsın bende beklemedeyim bakalım 🤷🏼♀️🤷🏼♀️😌😌