FulYasin01 ben gece 12 sen Doğuma gittim o da oradaymış başka birini Doğuma aldı Doğum yaptırdıktan sonra beni biraktı gitti 2 cm açılmıştı sabaha doğurursun dedi. Bıraktı gitti şaşırdım hiç yardımcı olmadı masaya yattım Doğum yaptım yapacağım çok kötüydüm o zaman geldi orda aksi bi durum olabilirdi araştırdım Zerrin hanım ıyımiş muayenesi de güzel çocuğumun herşeyine baktı ellerini bacaklarını kollarını detaylı inceledi her gittiğim de yani bilmiyorum şuna riskli gebeliğim kanamam oldu aşırı derece çocuk düştü sandım aradım sevda hanımı Doğum evine git dedi çok şaşırdım ikinci kez şaşırttı beni ilgisiz geldi bana bilmiyorum ha bi de birakıp gitti ya ben bi kaç sonra aradım o kadar kötuydum kı bana manyak dedi kapattı telefonu o yüzden memnun değilim