Sağda mı solda mı, hangi göğüs daha sert, kan yaşı, ekşi mi tatlı mı hepsi yalan arkadaşlar.. 😁bende hamileliğimin ilk günlerinden beri bunların peşindeydim hep meraktan. Bütün oklar kız bebeği isaret ediyordu. Ama bugün öğrendim ki erkek. 2. Oğlum geliyor.. ☺️ Kendimi kıza o kadar hazırlamıstım ki ister istemez içim burkuldu .. ama tabi ki bunların hiç bi önemi yok Allah sağlıklı hayırlı evlat versin hepimize🙏🙏