Kuzulkurt ben 30 cc içiyorum bir kere içiyorum ama burda iki kere içen de var zaten prospektusunde yazıyor eb fazla 45 içebilirsin. Birde onu bir bardak suya katma. Yarim bardağa falan kat çok seyrelmesin. Ilk defa içtiğinde ishal olabilirsin ishal olursan 25 veya 20 cc içebilirsin. Her gün tuvalete çıkartmıyor ama en azından hızlandırıyor ve zorlanmıyorsun laktasif olduğu için. Her gün aynı saatte almaya dikkat et bağırsakları düzenliyor bence az biraz