Senagg Kızlar merhaba. Adetime 1 gün var ovulasyon testim böyle çıktı. Fikriniz var mı gebelik olabilir mi? (Üstteki dünki ov. Testi alttaki bugün) https://i.hizliresim.com/jq68ym.jpg
Birminiksusamtanesi Senagg gebelik olabilir benimde 1 gun once boyle cikmisti ben gebelik testi yapmistim once onda silik cizgi vikinca ovulasyonla baktim boyle cikmisti gebelik testi yap istersen
DnzMlht Senagg ben de adetıme 1hafta kala falandı heralde 2gunde 1 yapıyordum hep sılık cızgı cıkıyordu☺️
Minectn Senagg bence de var gibi bende reglime 1 gün kala test yaptım sonuç pozitift idi bence sende yapmalisin canim 😊
Senagg Birminiksusamtanesi anladım teşekkür ederim. Yarın tam adet günüm elimde 2 tane gebelik testi var da yarın değerlendireyim dedim 🤷🏻♀️
DnzMlht DnzMlht Cns_33 hatta reglıme bıkac gun vardı dayanamamıstım aksam saatlernde yapmıstım gebelık testını cıkmstı canm😂 dayanamıyorsan yap gıtsın
Minectn Senagg Aynen canım inşallah hayırlısıyla vardır 🤲 ben saat 11 gibi yapmıştım ama sen ilk idrar ile yap en iyisi 😊 peki canim ilk bebeğin mi ?
Senagg Minectn inşallah 😍 evet olursa ilk bebeğimiz olcak 😍 şuan evimde değilim akşam yaparım belki 🥰
Sermec Ben adetten 4 gun önce akşam 8 de yaptım ve silik cıktı su an 7 haftalık hamıleyım varsa sımdı de yapsan cıkar cnm 🙂
DnzMlht DnzMlht hatta reglıme bıkacgun vardı dayanamadm aksam yapıverdm gebelık testını sabahı bıle beklemedm cıkmıstı. Dayanamıyorsan yap gtsın smdı😂
Btl41 Senagg şimdi yapsan normal gebelik testi varsa çıkar bence yap bende 1 gün kala yaptım gebelik testi ve sonuç oğlum karşımda uyuyor şuan 💕
Cns_33 DnzMlht canm benim de yuumurtlma 2gun önce bitti ama bel agrim devam ediyor neden acaba dogalmi benm hic böyle uzun sürmezdi yumurtlma agrilarm