Kubraarikan Hamilelikte bacağına ağrı vuran var mı? Benim sol bacağım tamamen tutmuyor benim gibi olan var mı ve önerileri olan var mı ?
Mom72626 Kubraarikan canım magnezyum iç. Soda iç. Eşin gelince masaj yaptır. Artık ağırlaştığımız için her yerden ağrı çıkabiliyor 😒😞 ben de 37. Haftadayım tuz tüketmemeye rağmen tansiyonum da normal ama ayaklarım sanki o doktor eldivenini şişirmişsin gibi şiş.
Meryyy Kubraarikan ah canım ben ne cekıyorm bi bilsen. Çareyi limon kolonyasında buldum. Sür kolonyayı bacagına komple. Elini korkak alıstırma bocala😅 mükemmel işe yarıyor
titebouille Kubraarikan 37+2.. bel kasık ağrısı vardı bugünde karnımda sancılar var.. 3 gün önce çok az pembe akıntım oldu. Bekliyorum..
Kubraarikan Mom72626 doktorum magnezyum vermedi bana 😓 hiç kullanmadım hamileliğim boyunca ama artık ağlaya ağlaya geziyorum evde 😔
Sultandey Mom72626 bende 39+2 deyim ilk oğlumda ayaklarım şişmemişti dün gece ayaklarım birden şişti davul gibi bide acıyo üstü rabbim herkesi hayırlısıyla kurtarsın yaz hamileliği çok zormuş 😣
Elininanasi Kubraarikan hic bisey canim uzaniyorum Sancilar geldikde agŕi kesici fitil kullaniyorum vajinadan
Meryyy Ama tabi agrın nasıl benımkiyle aynı mı bilmiyorum. Mesela ben gece yatarken uyutmaz beni cok degısık bi agrı olur. Resmen yumruklıyorum bacagımı. Vurunca falan rahatlıyor. O yuzden kolonya co iy geldi mesela bi dene
Kubraarikan Meryyy evet ben de bacağıma yumruk atıyorum hissizlik oluyor damar çekmesi gibi bir şey ama tam tanımını yapamıyorum 😏
Symgmnr 38+1 ama dediğin durumu sanırım 28. Haftada falan yaşadım kalçamdan sağ bacağıma vuran ağrım vardı resmen yürüyemiyordum topallıyordum doktor magnezyum kalsiyum destek verdi 1 haftada toparladım
Zorhamile Benimde sabah uyandığımda oluyor zor kalkıyorum. Bide kramplar oluyo mahvoluyorum arada Bi vurunca sallayınca anca geciyo yoksa 5,10 dkk suruyor