Sefaat Fiiza 31 den beri benim oyle canim bebek dogum pozisyonuna dönmus benim baskidan dolayu olur demistu dr
Snamp Fiiza benm 31 haftalık son 1haftadir adet sancıları kasik ağrısı oluyor bende anlamadim erken doğum olur diye de korkuyorum
Hhffmm Bndede aynı sorun vardı sağ kasıgım çok agrıyordj uykuda bile uyanıyordum idar yollarımda enfeksiyon varmış doktor ilaç verdi kullanınca geçti çok şükür