ErenArden bence normal canim 32. Haftamda 2326 gramdi doktorum sasirdi ne yedin ictin böyle kilo almis cok bu dedi 2/3 hafta sonra bu kiloda olmasi lazim demisti karpuzu nutellayi yasakladi 🤭ve bu kiloyla giderse zorunlu sezeryan dedi ☹️Ben kendim kiloluyum doktorum hep normalin benim icin daha iyi olduğunu diyordu böyle gitmez umarım diye bekliyorum bende