humaninannesi61 YaseminBatrk 2.880 doğdu benim kızım. 12 günlük olduk 3ü geçmiştir. Kiloya takılmadım hiç. Sağlığı gayet iyi😌❣
AhmetPerincSari 40 haftadayım bende ama hala bir belirti yok ne yazıkki gelmeye niyeti yok benim prensesimin bakalım yarın doktor kontrolümüzde ne olcak..insan artık strese giriyor iyice rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin İnşALLAH 😊👍
EmraheydaBier Songlevikztrk 40+0 tık yok bendede beklemekten sıkıldım normaldende çok korkuyorum gelsin biran önce nasıl doğurucaksam doğurim sitres beni yedi yedi😂😂😆hergün nstye gelcen dedi doktor riskli haftaymış bebek kakasını yutabilirmiş