Kubrakocerr Merhaba Kızlar 17+2 olduk bugün sizin göbeğinizin altındaki şişlik yukarı çıktı mı yada ne zman yukar çıkar bilginiz var mı
Mesa33 Kubrakocerr ben de 17 haftalık hamileyim canım. O şişlik sanki yer değiştiriyor gibi emin olamıyorum. Bazen sağ kasığımda oluyor bazen göbek deliğimin biraz aşağısında. Bazen de hiç olmuyor gibi 🤔 aynı şeyi mi soruyorsun acaba göbek hizama kadar da çıkmadı hiç
Mineebd Kubrakocerr benim karnım malesef 6.5-7 aylıkken çıkmaya başlıyor. Oğlumda öyle olmuştu 😅 o yüzden göbeğimle çok vakit geçirememiştik. Şimdi 18 haftalığım görünürde birşey yok. Harekette az az özellikle akşamları daha çok hissediyorum :))
Kevs63 Benim ilk gebeliğim anlayamıyorum hareket değilde kıpırtı gibi oluyo sanki emin değilim ama. Bişey olmamıştır herkesin yapısı farklı benim karnım 12-13 haftalıkken kocaman olmuştu
Kubrakocerr Kevs63 Benimde ilk Arada titriyor gibi hergün de olmuyor zaten karnım baya var benimde acaba o şişlik çıkıyor mu bu haftalarda diye merak ediyorum
Mesa33 Kubrakocerr otururken mi sen benden zayıf mısın ki ben o kadar rahat hissedemiyorum. 65 kiloydum en son. 🤔Hiç endişe etme ben tam olarak ne hissettiğimi bile bilmiyorum her şey yolundaysa hiç kafana takma