Princess1 Geçen hafta 1 cm idi bu hafta 3 cm açıklığım olmuş. 38+5 haftadayız. Sancim olmadığı için eve yolladı neler yaparak dogum sürecini hizlandirabliriz.? Sıcak duş almayı denedim ama 44 derece hava sıcaklığında baygınlık geçirecektim 😣
Princess1 laraduru siz ne kadar yediniz günde.? Bir de bende şancı falan da yok açılma arttıkça olacak mi acaba ?